Zwrort

Czas na odstąpienie od umowy 14 dni

Adres do zwrotów

BRAND INWEST Sp. Z o.o.
Stanisława Bodycha 13
05-816 Opacz Kolonia
PL

Informacje od sprzedającego

Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem

Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

1 rok reklamacji

Sprzedający odpowiada za wady, które wystąpią do czw., 12 wrz 2024

Możesz żądać

  • naprawy
  • wymiany produktu na nowy

Jeśli powyższe żądania nie doprowadzą do usunięcia wad, możesz domagać się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

Jak zgłosić reklamację?

Zachęcamy aby [email protected] , ale możesz też bezpośrednio skontaktować się po tel.+48733899220

Adres do reklamacji

BRAND INWEST Sp. Z o.o.
Stanisława Bodycha 13
05-816 Opacz Kolonia
PL

Informacje od sprzedającego

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np.  pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy.

BRAND INWEST Sp. Z o.o.
Stanisława Bodycha 13
05-816 Opacz Kolonia
PL

Formularz reklamacyjny wysyłamy na  e-mail   wystarczy napisać widomość z prośbą o wydruk reklamacyjny.
Firma BRAND INWEST rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana  jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty  tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych  procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z  pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze  Inspekcji Handlowej w Warszawie.

Informacje o sposobie dostępu do ww.  trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym  adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów  konsumenckich.

Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć  rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.  

1rok gwarancji

Produkt jest objęty gwarancją producenta do czw., 12 wrz 2024

Informacje od sprzedającego

 WARUNKI  GWARANCJI

  1. Gwarancja zostaje udzielona na okres 12 miesięcy od daty zakupu towaru.
  2. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia towaru powstałe wskutek ujawnienia się 

    ukrytych wad materiałowych lub nieprawidłowości spowodowanych wadliwą 

    technologią wykonania.

  1. Termin na powiadomienie klienta o przebiegu reklamacji to 30 dni.
  2. Klient zobowiązany jest do dostarczenia produktu reklamowanego bezzwłocznie tj. w 

    terminie nie przekraczającym 14 dni od momentu stwierdzenia wystąpienia wady. 

    Dostarczenie produktu odbywa się na koszt własny klienta.

  1. Dostarczony do reklamacji produkt ma być kompletny, wraz z osprzętem z jakim 

    został zakupiony oraz z naniesionymi oznaczeniami, numerami seryjnymi na 

    produkcie (w przypadku, gdy zostały one umieszczone fabrycznie).

  1. Gwarancja udzielana jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy części montowane są przez  osoby do tego uprawnione, posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz prowadzące działalność gospodarczą.
  1. Montaż części niezgodnie z ich przeznaczeniem/specyfikacją (np. do niewłaściwego 

    pojazdu) powoduje utratę gwarancji.

  1. Warunkiem złożenia reklamacji z tytułu gwarancji jest okazanie oryginalnego dowodu 

    zakupu oraz prawidłowo wypełnione zgłoszenie gwarancyjne (reklamacyjne).

  1. Po stronie kupującego/klienta leży udowodnienie winy produktu: udowodnienie, że 

    wada jest jakościowa lub fabryczna.  Wszelkie koszty diagnozy, opinii rzeczoznawcy 

    ponosi Klient osobiście i nie podlegają one zwrotowi przez gwaranta.

  1. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty poniesione przez klienta.
  2. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji i powodują jej utratę.
  3. Na pisemne odwołanie przysługuje klientowi termin 14 dni od momentu otrzymania 

      negatywnej decyzji reklamacyjnej.

  1. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zmniejsza uprawnień kupującego 

      wynikających z niezgodności towaru z umową.

  1. W przypadku reklamacji amortyzatorów z niewidocznymi oznakami niesprawności 

      należy dołączyć wydruk ze stacji diagnostycznej.

  1. W przypadku reklamacji urządzeń zdiagnozowanych przy pomocy komputera – 

      niezbędny jest wydruk z tego urządzenia diagnozującego. 

  1. Gwarancją nie są objęte, a w szczególnych wypadkach powodują utratę gwarancji:
  2. a) części wyeksploatowane wskutek naturalnego zużycia m.in.: filtry, pióra 

    wycieraczek, żarówki itp.,

  1. b) materiały eksploatacyjne, oleje oraz płyny, a w szczególności płyn chłodzący, 

    płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy, płyn do spryskiwacza szyb itd.,

  1. c) przedostanie sie do produktów reklamowanych ciał lub substancji obcych, 

    innych niż płyny, dla których system był  przeznaczony,

  1. d) uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub użycia

     niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,

  1. e) uszkodzenia produktów powstałe w wyniku działania sił  wyższych lub zdarzeń   

     losowych (pożary, powodzie, kradzieże, wyładowania atmosferyczne, zwarcia instalacji

     elektrycznej pojazdu, kolizje i wypadki drogowe),

  1. f) zarysowania produktów i uszkodzenia mechaniczne oraz inne usterki tym 

   spowodowane (zwykle wskutek nieprawidłowego montażu),

  1. g) usterki wywołane zaniechaniem lub brakiem właściwym obsługi, ustalone na 

    podstawie wymogów producenta części,

  1. h) nie są uwzględniane dodatkowe koszty związane z usterk produktu takie jak: 

    zakwaterowanie, najem pojazdu zastępczego, koszty podróży, holowanie, utrata zarobków i 

    innych strat materialnych i niematerialnych,

  1. i) części, w których stwierdzono przeróbki, samodzielne naprawy, zmiany  

   konstrukcyjne oraz montowane przez osoby do tego nie uprawnione.

  1. W przypadku złożenia niekompletnego zgłoszenia  lub przysłania niepełnej reklamacji

      (brak wszystkich elementów) termin na uzupełnienie reklamacji wynosi 14 dni.

  1. Na odwołanie od decyzji przysługuje termin 14 dni. 



Nasza strona korzysta z plików cookie.

View more
Cookies settings
Akceptuję wszystkie
Kontynuuj bez akceptacji
Polityka Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Niniejsza informacja została opracowana na podstawie przepisów art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

W naszym serwisie internetowym pod nazwą: svserwis.pl, dalej jako SV SV Serwis, dostępnym pod adresem internetowym: www.svserwis.pl , stosujemy pliki cookies.

Czym są pliki cookies?

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) są to dane informatyczne, najczęściej mające postać krótkich plików tekstowych, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika naszego SV Serwisu. Przykładem urządzenia końcowego Użytkownika jest komputer (np. stacjonarny, laptop, tablet) lub inne urządzenie przenośne (np. smartfon).

Pliki cookies zawierają w szczególności informacje o stronach/podstronach internetowych naszego SV Serwisu, które odwiedził Użytkownik, czas ich przechowywania w urządzeniu końcowym Użytkownika oraz unikalny numer. Te informacje pozwalają naszemu SV Serwisowi i nam jako jego administratorowi, zapamiętywać preferencje Użytkownika i dostosowywać SV Serwis do jego indywidualnych potrzeb.

Nasz SV Serwis nie zbiera i nie przechowuje w sposób automatyczny żadnych danych informatycznych umożliwiających identyfikację Użytkownika, poza danymi zawartymi w plikach cookies.

Jak zarządzać plikami cookies?

Plikami cookies stosowanymi na stronach SV Serwisu jego Użytkownicy mogą zarządzać dokonując odpowiednich ustawień swojej przeglądarki internetowej. W szczególności Użytkownik może usunąć pliki cookies, wcześniej zapisane przez nasz SV Serwis w jego urządzeniu końcowym (zob. punkt „Czym są pliki cookies?”), za pomocą odpowiednich ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Informujemy, że większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza zapisywanie i przechowywanie plików cookies, w tym przez nasz SV Serwis, w urządzeniu końcowym Użytkownika. Jednakże ci Użytkownicy, którzy nie wyrażają na to swej zgody, mogą w każdym czasie dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej tak, aby zablokować automatyczną obsługę plików cookies.

Szczegółowych informacji o tym, w jaki sposób Użytkownik może dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej, Użytkownik powinien poszukiwać na stronach podmiotów udostępniających to oprogramowanie (przeglądarki internetowe).

Dla przykładu, w przeglądarce:

  • Mozilla Firefox: W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Przeglądarka daje Użytkownikowi możliwość zaznaczenia, że nie chce być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych plików cookies poszczególnych witryn.
  • Microsoft Internet Explorer: W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” i w nich zakładkę „Prywatność”. Specjalnym suwakiem Użytkownik może regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem „Witryny” zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.
  • Google Chrome: W menu dostępnym w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Narzędzia”, a następnie „Wyczyść dane przeglądania...”. Oprócz możliwości usunięcia plików cookies, znajduje się tam link „Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.
  • Apple Safari: W menu przeglądarki wybierz „Preferencje”, a następnie zakładkę „Prywatność”. Tam dostępne są liczne opcje dotyczące plików cookies.

Użytkownik powinien jednak mieć na uwadze, że zastosowane przez niego wyłączenia lub ograniczenia w zakresie obsługiwania plików cookies przez jego przeglądarkę internetową mogą skutkować brakiem dostępu do określonych funkcjonalności naszego SV Serwisu. W przypadku pytań lub problemów w tym zakresie prosimy o kontakt. Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakty

W jakim celu stosujemy pliki cookies?

Jak już wyżej zasygnalizowaliśmy, w ramach naszego SV Serwisu stosujemy pliki cookies, aby jak najlepiej dostosować jego zawartość, w tym treść oraz reklamy, do preferencji danego Użytkownika.

Pliki cookies pozwalają nam również opracowywać tzw. statystyki odwiedzin (oczywiście anonimowych!), dzięki którym dowiadujemy się, w jaki sposób Użytkownicy korzystali z naszego SV Serwisu, a to z kolei pozwala nam stwierdzić, w jakim kierunku powinniśmy dalej rozwijać nasz SV Serwis.

Stosowanie przez nas plików cookies pozwala Użytkownikom sprawnie poruszać się w obrębie naszego SV Serwisu, zwłaszcza po zalogowaniu, ponieważ nie muszą oni wpisywać za każdym razem swojego loginu i hasła na kolejnych podstronach SV Serwisu.

Jakiego rodzaju pliki cookies wykorzystujemy?

W naszym SV Serwisie stosujemy dwa podstawowe rodzaje plików cookies

  • „sesyjne”, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia przez niego strony naszego SV Serwisu lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
  • „stałe”, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach „stałych” plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;

Pliki cookies stosowane przez nasz SV Serwis mogą być wykorzystywane także przez współpracujących z SV Serwisem reklamodawców oraz podmioty, które tworzą, na zlecenie SV Serwisu, anonimowe statystyki odwiedzin.

Save settings
Zarezerwuj wizytę
1
Zarezerwuj wizytę online.
Zarezerwuj wizytę online. Napisz do nas
Zadzwoń